Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Klanttevredenheid steeds belangrijker

Meer dan de helft van de Nederlandse huishoudens heeft een triple play-abonnement: een abonnement voor televisie, internet en telefonie. Er zijn hiervan behoorlijk wat aanbieders op de markt, maar de drie grootsten zijn Ziggo, met 37% van de huishoudens als klant, UPC met 23% en KPN met 21%. Van alle aanbieders scoort Ziggo het beste op klanttevredenheid.

Forse concurrentie alles-in-1-pakketten

De telecommarkt is onderhevig aan flinke concurrentie en daarom zijn de alles-in-1-pakketten een belangrijk product voor de aanbieders; klanten die een dergelijk pakket afnemen hebben immers geen direct contact meer met concurrerende bedrijven. Voor aanbieders is het dus een goede manier om klanten voor alle diensten aan zich te binden.

Maar consumenten zijn kritisch en kunnen makkelijk de verschillende aanbieders met elkaar vergelijken. Klanttevredenheid wordt daarom een steeds belangrijker instrument in de slag om de klant.

Vergelijk alles-in-1-pakketten

Bent u eigenlijk wel tevreden over de aanbieder van uw alles-in-1-pakket? Als dat niet zo is, dan kunt u bij ons eenvoudig vergelijken welke providers en welke pakketten er op uw adres mogelijk zijn. Een eventuele overstap is dan zo geregeld!

Bronnen: Jarco Kriek- TotaalTV.nl- 23 september 2014 en Telecompaper.nl- 23 september 2014

Ga terug naar de internet, tv en bellen homepage
Ga terug naar de Consumind homepage
 

Afbeelding: Televisie van Ditty_about_summer/ Shutterstock.com