Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Hoe werkt het

Wanneer u tarieven en aanbieders vergelijkt, wilt u natuurlijk wel zeker weten dat de informatie die u hiervoor gebruikt, klopt. Daarom leggen we u graag uit hoe Consumind te werk gaat en ervoor zorgt dat u de juiste informatie krijgt en eenvoudig kunt overstappen.

Dagelijks onderzoek naar tarieven
Elke maand bekijken wij de tarieven en de productkenmerken van de aanbieders die u vindt op onze website. Deze informatie verzamelen we in handige overzichten die wij onze klanten gratis toezenden via e-mail. Deze overzichten zijn een objectieve weergave van de prijzen en het serviceniveau van een groot aantal aanbieders.

Dagelijks onderzoek naar klanttevredenheid
We meten doorlopend hoe tevreden klanten zijn over hun aanbieders. De persoonlijke ervaringen van u en andere klanten van Consumind worden gebundeld en verspreid. U hebt toegang tot deze informatie via de website. Prettig geregeld.

Onze samenwerkingen met leveranciers
Consumind kiest ervoor om te werken met een groep leveranciers die duidelijke voorwaarden hebben en op een transparantie manier communiceren. Hun serviceniveau en prijsopbouw kan verschillen. Het is aan u om te bepalen welke prijs of service het beste bij u past. Wij werken voor betrouwbare aanbieders. Door de jaren heen bieden zij stabiele, scherpe en gezonde producten.

Hoe vergelijken wij de aanbieders?
Klantervaringen en objectieve prijsinformatie bepalen samen welke aanbieders wij selecteren voor het aanbod op onze website. Daarnaast kijken we naar de volgende aspecten:

  • Energie; oorsprong energie (grijs/groen), prijs en service
  • Internet, bellen en digitale televisie; snelheid internet, zenderpakket, prijs
  • Mobiele telefonie; prijsplan, diensten en toestelkeuze
  • Verzekeringen; polisvoorwaarden, tarieven, dekking
  • Hypotheek; voorwaarden, maandelijkse lasten, soort hypotheek

Wat ontvangen wij graag van u?
U als klant bent voor alle andere websitebezoekers een waardevolle bron van informatie. Uw ervaringen zijn namelijk de basis voor onze selectie van leveranciers. Daarom zullen we u af en toe vragen naar uw ervaringen en u hiervoor per e-mail of telefonisch benaderen.

Wij zijn ervan overtuigd dat het belangrijk is om krachten te bundelen. Wanneer we informatie delen en vragen of problemen bij leveranciers boven tafel krijgen, zullen zij naar ons luisteren. Immers, samen staan we sterk. Ook wanneer u een klacht heeft over de handelswijze van leveranciers waarmee Consumind samenwerkt, kunt u ons om hulp vragen.

Beëindiging klantrelatie
Natuurlijk vertrouwen wij op een lange klantrelatie met u. Maar mocht u niet langer informatie of producten van ons willen ontvangen, of niet langer gebruik willen maken van onze dienstverlening, dan kunt u dat altijd aan ons laten weten. Stuur een bericht naar klantenservice@consumind.nl en wij stoppen dan onze informatievoorziening aan u. Natuurlijk blijft onze website altijd vrij toegankelijk en mocht u in de toekomst weer gebruik willen maken van onze producten of dienstverlening, dan kunt u zich eenvoudig opnieuw aanmelden.

Hebt u vragen over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, klik dan hier voor ons privacy statement.