Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Ik heb een klacht over mijn mobiele telefoonaanbieder waar kan ik deze indienen?

Stel dat u een geschil hebt met uw huidige mobiele telefonie aanbieder, dan is het raadzaam dit eerst zelf op te lossen met uw aanbieder. Komt u er vervolgens niet of onvoldoende uit, dan kunt u de Geschillencommissie Telecommunicatie raadplegen. Wees u er wel van bewust dat het indienen van een klacht kosten met zich mee brengt. Wilt u hier meer over weten, dan kunt u meer lezen over de procedure op de website: http://www.degeschillencommissie.nl/home

Wilt u meer weten over uw rechten, dan kunt u terecht bij Consumind.
ConsuWijzer is het loket van de overheid voor consumenten. U vindt er onafhankelijke en betrouwbare informatie over uw rechten. ConsuWijzer is een samenwerking tussen de NMa, OPTA en de Consumentenautoriteit. De website van ConsuWijzer bevat veel informatie, praktische tips, voorbeelden en hulpmiddelen zoals voorbeeldbrieven.
 

Hebt u een probleem met uw aanbieder van telefonie, internet of televisie? Hebt u bijvoorbeeld slecht bereik met uw mobiele telefoon? Is uw internetverbinding te langzaam? Of bent u afgesloten van telefonie, internet of televisie? Dan kunt u uw aanbieder vragen om uitleg. Ook kunt u uw aanbieder vragen uw probleem op te lossen. U kunt hiervoor de volgende stappen ondernemen.

Bel ConsuWijzer op 088 - 070 70 70.
bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur (tarief 088-nummer).

Wilt u uw vraag liever anoniem stellen?
Belt u ons dan op (T) 088 - 0 70 70 70



Een vraag per e-mail stellen


Website: www.consuwijzer.nl