Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Voorstelronde: Judith de Jong

Collega Judith kun je aan de telefoon krijgen wanneer belt voor advies. Ze weet alles van energie en is altijd in voor een gezellig gesprek. Ze vindt dat je kunt besparen op alle dagelijkse kleine dingetjes en is daar zelf dan ook bewust mee bezig. We stellen haar graag aan je voor.

Zeer ervaren in de klantenservice

Judith is 27 jaar, heeft een relatie en woont in Utrecht. Ze werkt pas een paar maanden bij Consumind op de interne klantenservice. Daar beantwoordt ze de vragen van klanten via de telefoon en de mail, rekent ze uit wat klanten kunnen besparen en geeft ze advies en hulp bij het overstappen. Ook de klachtenafhandeling en administratie neemt Judith voor haar rekening.

We kunnen wel stellen dat Judith zeer ervaren is in de klantenservice. Ze doet dit werk namelijk al een aantal jaar. Na begonnen te zijn met een kappersopleiding en studie Detailhandel, werd het haar duidelijk dat dit niet haar ding was. Ze stopte met studeren en besloot te gaan werken om er achter te komen wat ze nou eigenlijk precies wilde. Judith ging aan de slag bij de NS op zowel de particuliere- als de zakelijke afdeling. Ze was daar verantwoordelijk voor de telefonische klantenservice en administratie afhandeling. Ook heeft ze de afdeling voor de OV-fiets opgezet.

De afwisseling is het allerleukste

Judith heeft het erg naar haar zin bij Consumind. ‘Vorig jaar werd ik benaderd door Lianne, omdat er een vacature was voor de interne klantenservice. Mijn CV sloot goed aan op hun wensen en daarom werd ik uitgenodigd voor een gesprek.’ Judith bleek met haar vlotte babbel een goede aanwinst voor het Consumind klantenservice team. De afwisseling vindt Judith het leukste aan haar werk. ‘De ene vijf minuten ben ik bezig met een email van een klant, dan word ik gebeld om iets op te lossen en vervolgens ga ik aan de slag met een issue van een collega. Dit houdt mij heel erg scherp. Ook de vrijheid die ik krijg om de klant te helpen op mijn manier is erg fijn. Het klantcontact is gewoon heel erg leuk en elke dag anders’.

Er is niet een specifiek verhaal wat Judith is bij gebleven. ‘Ik vind het erg leuk als klanten blij zijn met wat ik doe. Het is natuurlijk ook de bedoeling dat ik bijvoorbeeld iets voor een klant oplos. Vervolgens een compliment of bedankje krijgen, daar doe ik het voor.’

Vergelijken kan duizelen

'Als ik vanuit mezelf praat, voordat ik bij Consumind ging werken, wist ik echt niet waar ik moest beginnen met vergelijken. Elke website doet het anders en dat kan nogal duizelen. Als je er niets van snapt moet je gewoon Consumind bellen want dan wordt het voor jezelf makkelijker. Consumind kan je goed adviseren en helpen met overstappen. Daarnaast moet je gewoon kijken naar je dagelijkse dingen. Bij bijna alles wat je doet kun je besparen. Douchen bijvoorbeeld, ga er gewoon gelijk onder in plaats van eerst nog even wat anders te doen. Zet je wasmachine s ’nachts aan als je een dubbele meter hebt en maak gebruik van spaarlampen. Of doe je brood in de vriezer, weggooien is zonde.’

De grootste besparing die Judith tot nu toe voor een klant heeft geregeld weet ze niet meer. ‘Ik vind het belangrijker dat een klant tevreden is. Of hij nou 2 of 30 euro kan besparen. Als ik een besparing kan realiseren en de klant is daar blij mee, dan is dat het aller belangrijkste.'

Wil jij ook besparen op je vaste lasten? Judith en haar collega’s helpen je er graag bij. Bel ons op 030-7009 727.