Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Wie informeert mijn huidige aanbieder/provider zodra ik overstap?

Als u via Consumind overstapt, dan wordt dat via ons voor u geregeld. Regelt u zelf de overstap, dan zijn er twee mogelijkheden: uw nieuwe provider regelt het voor u, of u moet het zelf doorgeven. Informeer hierover bij uw nieuwe provider. Bij onderstaande providers kunt u gebruik maken van onze overstapservice:

  • KPN
  • Online.nl
  • Tele2
  • Telfort
  • Vodafone
  • XS4ALL
  • Ziggo

Een onderdeel van deze overstapservice is dat we ervoor zorgen dat u tijdens de overstap niet ineens zonder internet, telefonie of digitale televisie zit. De overstapservice geldt niet voor losse telefoondiensten, zoals het standaard tv-abonnement van Ziggo of Digitenne. Deze dient u altijd zelf op te zeggen. Alleen wanneer het tv- abonnement onderdeel uitmaakt van uw huidige internet-pakket wordt dit abonnement automatisch opgezegd. Ook wanneer u overstapt van of naar een glasvezelabonnement dient u zelf uw bestaande abonnement op te zeggen. 

Als u overstapt naar een provider die niet meedoet aan onze overstapservice moet u zelf uw huidige abonnement opzeggen en dat goed afstemmen met de nieuwe provider. Zeg daarom eerst uw huidige abonnement pas op als u een bevestiging van uw nieuwe provider heeft ontvangen met de opleverdatum. Zo weet u precies per welke datum u uw huidige tv- of glasvezelabonnement op kunt zeggen. Lees meer over de overstapservice.