Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie.
Sluit

Advies internet, televisie en telefonie

Wij helpen u graag bij het maken van uw keuze. Daarom vindt u hieronder een aantal tips, zodat u nog beter kunt bepalen wat voor u de beste provider of het meest geschikte pakket is.

Alles-in-één-pakket

Als u twee of meer losse abonnementen heeft voor vaste telefonie, internet en televisie, dan is het interessant om te kijken naar een zogenaamd ‘alles-in-één-pakket’. U heeft dan voor deze drie producten nog maar één abonnement, bij één provider. Steeds meer mensen kiezen voor deze mogelijkheid, omdat dit meestal voordeliger is dan losse abonnementen. Bovendien is het handig, omdat alle kosten op één factuur staan en omdat u nog maar één aanspreekpunt hebt voor alle diensten.

Telefonie

Het is verstandig om eens in de zoveel tijd uw belgewoontes te evalueren: heeft u nog steeds behoefte aan een vaste lijn? En zo ja, wat voor abonnement past dan het beste bij uw belgedrag? Bekijk daarom welk bel-type u bent en wat het advies daarbij is.

U kunt bij uw provider een specificatie van de nota opvragen. Dat is handig bij het vergelijken, vooral als u niet precies weet hoeveel belt met uw vaste telefoon en/of wat de maandelijkse kosten hiervan zijn.

Internetsnelheid

Bekijk hier een overzicht waarin u per internet-activiteit ziet hoeveel Mb/s u nodig heeft. Zo voorkomt u dat u een abonnement afsluit dat veel sneller (en hoogstwaarschijnlijk veel duurder) is dan wat u gebruikt.

Mocht u nog vragen hebben, bel ons dan gerust op 030- 7009 727. Onze financiële assistenten staan voor u klaar. Prettig geregeld. 

Ga terug naar de internet, tv en bellen homepage
Ga terug naar de Consumind homepage

Afbeelding: advies van g-stockstudio/ Shutterstock.com